Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Tumme problem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ashtraymofucku" data-source="post: 610513" data-attributes="member: 48303"><p>Haha känner verkligen igen mig, har samma problem som du. Har brutit tummen 3 gånger på ett år, det var för 5 år sedan och nu är den sjukt känslig, kommer att få problem för resten av livet säger läkarna, känner själv att jag kommer att få det också så lek inte med tummen det är seriösa grejer! Än hur kul det är att åka skider så skit i att åka skider på ett tag, åk inte med skadad tumme, låt tummen läka, annars slutar du som mig och får problem för resten av livet ffs!! Bara ett råd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ashtraymofucku, post: 610513, member: 48303"] Haha känner verkligen igen mig, har samma problem som du. Har brutit tummen 3 gånger på ett år, det var för 5 år sedan och nu är den sjukt känslig, kommer att få problem för resten av livet säger läkarna, känner själv att jag kommer att få det också så lek inte med tummen det är seriösa grejer! Än hur kul det är att åka skider så skit i att åka skider på ett tag, åk inte med skadad tumme, låt tummen läka, annars slutar du som mig och får problem för resten av livet ffs!! Bara ett råd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Tumme problem
Tillbaka
Topp