Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tune/detune Magne-Traction bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nickeluring" data-source="post: 391458" data-attributes="member: 79374"><p>Någon som har en magne-traction bräda som kan tipsa om tuning/detuning verktyg?</p><p>Lib-Tech rekommenderar ju Magne-Tool <a href="http://thedangerousofficial.blogspot.com/2006/11/magne-tool.html" target="_blank">http://thedangerousofficial.blogspot.com/2006/11/magne-tool.html</a></p><p>men den verkar vara bökig att få tag i här.</p><p></p><p>Någon som använt något annat verktyg som funkar? De bör ju vara kortare än vanliga "slipar".</p><p>Eller någon kanske t.o.m. med vet om kan kan få tag i Magne-Tool här?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nickeluring, post: 391458, member: 79374"] Någon som har en magne-traction bräda som kan tipsa om tuning/detuning verktyg? Lib-Tech rekommenderar ju Magne-Tool [URL]http://thedangerousofficial.blogspot.com/2006/11/magne-tool.html[/URL] men den verkar vara bökig att få tag i här. Någon som använt något annat verktyg som funkar? De bör ju vara kortare än vanliga "slipar". Eller någon kanske t.o.m. med vet om kan kan få tag i Magne-Tool här? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tune/detune Magne-Traction bräda?
Tillbaka
Topp