Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tung Åkare, ny bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 484081" data-attributes="member: 28391"><p>Brädorna är tillräckligt styva för din vikt och BTX konstruktionen är gjord så att du ska kunna köra på en kortare bräda än normalt. Men om du oroar dig kan du ju gå på en Skunk Ape 172 MTX. Den är riktigt grym och en av de brädor som gjort mig mest åksugen överhuvudtaget genom att bara se den.</p><p></p><p>Jag körde själv en Skunk Ape 167 BTX i våras och den var fantastiskt rolig och funkade överallt. Det intressantaste under den veckan var att testa min brorsas gamla Lib-Tech Litigator 172 och konstatera att trots att den var ca 3 cm bakmonterad så flöt Skunk Apen, med i princip centerat stance, mycket bättre i puder.</p><p></p><p>Jag har bara hört gott om Prior och jag tror att det är riktigt grymma brädor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 484081, member: 28391"] Brädorna är tillräckligt styva för din vikt och BTX konstruktionen är gjord så att du ska kunna köra på en kortare bräda än normalt. Men om du oroar dig kan du ju gå på en Skunk Ape 172 MTX. Den är riktigt grym och en av de brädor som gjort mig mest åksugen överhuvudtaget genom att bara se den. Jag körde själv en Skunk Ape 167 BTX i våras och den var fantastiskt rolig och funkade överallt. Det intressantaste under den veckan var att testa min brorsas gamla Lib-Tech Litigator 172 och konstatera att trots att den var ca 3 cm bakmonterad så flöt Skunk Apen, med i princip centerat stance, mycket bättre i puder. Jag har bara hört gott om Prior och jag tror att det är riktigt grymma brädor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tung Åkare, ny bräda
Tillbaka
Topp