Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tung åkare söker lekfulla skidor för Japan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Leafy" data-source="post: 1005358" data-attributes="member: 81942"><p>Mycket trevliga tips kollade lite snabbt på on3p och praxis och båda har fina setups men då är det kruxet med att det ska skickas över pölenmoch det är alltid en osäkerhet med tull o skit. Finns de att köpa inom Eu såg jag flera alternativ.</p><p></p><p>Line Opus har jag hört mycket gott om men det är något med den som gör mig osäker, ni får gärna överbevisa mig men det kan vara att skärningen på den liknar en parkskida...fast bredare.</p><p></p><p>Bent Chetlern har fått dubbla budskap här i tråden så kan det utvecklas för o nackdelar med den?</p><p></p><p>Black crows har jag klämt på i flera år nere på alpingaraget och det är ett skidmärke som tilltalar mig, kanske vore ett starkt alternativ så den ska jag forska vidare i under kvällen och se lite recensioner kurvor m.m</p><p></p><p>Vad tycker ni om Hendryxskidorna förövrigt? Finns det något alternativ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Leafy, post: 1005358, member: 81942"] Mycket trevliga tips kollade lite snabbt på on3p och praxis och båda har fina setups men då är det kruxet med att det ska skickas över pölenmoch det är alltid en osäkerhet med tull o skit. Finns de att köpa inom Eu såg jag flera alternativ. Line Opus har jag hört mycket gott om men det är något med den som gör mig osäker, ni får gärna överbevisa mig men det kan vara att skärningen på den liknar en parkskida...fast bredare. Bent Chetlern har fått dubbla budskap här i tråden så kan det utvecklas för o nackdelar med den? Black crows har jag klämt på i flera år nere på alpingaraget och det är ett skidmärke som tilltalar mig, kanske vore ett starkt alternativ så den ska jag forska vidare i under kvällen och se lite recensioner kurvor m.m Vad tycker ni om Hendryxskidorna förövrigt? Finns det något alternativ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tung åkare söker lekfulla skidor för Japan
Tillbaka
Topp