Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tung åkare söker lekfulla skidor för Japan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grizzzly" data-source="post: 1005379" data-attributes="member: 85720"><p>Dina mått är i princip identiska med mina...åker ungefär lika mycket per år också. </p><p>Jag har kört på några av skidorna du nämner...bla Völkl Gotama.</p><p>Generellt gillar jag Völkl...men har denna säsong kört på Hendryx Rhino Chaser. </p><p>Har åkt i all typ av terräng med all typ av snö i alperna och Canada och jag måste säga att dessa lagg är fullständigt enastående!!</p><p>Grymt flyt i puder, lätthanterliga trots vikten och vill du köra i pist så har du en carving maskin som soppar banan med det mesta.</p><p>Ska du bara ha ett par skidor för Japan (läs puder) så kan du åka på vad som helst med hygglig bredd. Vill du ha något som är optimalt för det mesta så rekommederar jag dig att titta på Hendryx.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grizzzly, post: 1005379, member: 85720"] Dina mått är i princip identiska med mina...åker ungefär lika mycket per år också. Jag har kört på några av skidorna du nämner...bla Völkl Gotama. Generellt gillar jag Völkl...men har denna säsong kört på Hendryx Rhino Chaser. Har åkt i all typ av terräng med all typ av snö i alperna och Canada och jag måste säga att dessa lagg är fullständigt enastående!! Grymt flyt i puder, lätthanterliga trots vikten och vill du köra i pist så har du en carving maskin som soppar banan med det mesta. Ska du bara ha ett par skidor för Japan (läs puder) så kan du åka på vad som helst med hygglig bredd. Vill du ha något som är optimalt för det mesta så rekommederar jag dig att titta på Hendryx. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tung åkare söker lekfulla skidor för Japan
Tillbaka
Topp