Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
tunga eller lätta skidor och pjäxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LSM" data-source="post: 295565" data-attributes="member: 69224"><p>tjena alla Jibbers....</p><p>tänkte köpa nya stuff på rea:n</p><p>Undrar om det är (bäst-lättast-m.m) att ha lätta eller tunga skidor o pjäxor när man hoppar. jag voltar ganska mkt .tex switch backflip......frontflip rodeo5 .....men gillar även rails o allt annat i parken..</p><p>har inte hittat nått direkt svar på detta i non annan artikel på forumet.....kanske missat sorry i så fall....</p><p>Om det är non som vill diskutera detta på msn ...Lucas_stal_92@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LSM, post: 295565, member: 69224"] tjena alla Jibbers.... tänkte köpa nya stuff på rea:n Undrar om det är (bäst-lättast-m.m) att ha lätta eller tunga skidor o pjäxor när man hoppar. jag voltar ganska mkt .tex switch backflip......frontflip rodeo5 .....men gillar även rails o allt annat i parken.. har inte hittat nått direkt svar på detta i non annan artikel på forumet.....kanske missat sorry i så fall.... Om det är non som vill diskutera detta på msn ...Lucas_stal_92@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
tunga eller lätta skidor och pjäxor?
Tillbaka
Topp