Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tungt skidval...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 4952" data-attributes="member: 10565"><p>Tjabba Ludde,</p><p>Först undrar jag vad du är avancerad på. Jag träffade en exotisk danserska i Courchevel som var väldigt avancerad, är det sådant du pratar om.</p><p></p><p>Budget? Vad tusan pratar du om? Brantåkare dealar alltid till sig dubbla priset - FLOTT skall det vara. Dessutom brett och långt och styvt. Völkl G41, Rossignol XXXX eller möjligtvis Stöckli Asteroid. Duger ingen av de nyss nämnda tre finns det alltid Mono.</p><p></p><p>/Peter Gilmour</p><p>Ibland helt näck i baren under namnet JCM!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 4952, member: 10565"] Tjabba Ludde, Först undrar jag vad du är avancerad på. Jag träffade en exotisk danserska i Courchevel som var väldigt avancerad, är det sådant du pratar om. Budget? Vad tusan pratar du om? Brantåkare dealar alltid till sig dubbla priset - FLOTT skall det vara. Dessutom brett och långt och styvt. Völkl G41, Rossignol XXXX eller möjligtvis Stöckli Asteroid. Duger ingen av de nyss nämnda tre finns det alltid Mono. /Peter Gilmour Ibland helt näck i baren under namnet JCM! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tungt skidval...
Tillbaka
Topp