Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tungt skidval...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HitMe" data-source="post: 4957" data-attributes="member: 13245"><p>Ja du har rätt. Livet är inte BARA en fest. Det är en dans på rosor också.</p><p></p><p>Följaktligen lägger jag verkligen inte all min tid på skidåkning och att uttala sig om dito. En stor del går också åt till mina verkliga nöjen som windsurfing. </p><p></p><p>Förresten, vill du ha lite schyssta pistlagg (från 190 till 203) som får Blizzard och Rossignol att likna leksaker kan du få ett bra pris av mig. hhitme@hotmail.com</p><p></p><p></p><p>HWC HitMe</p><p></p><p>Mannen, Myten, Menisken</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HitMe, post: 4957, member: 13245"] Ja du har rätt. Livet är inte BARA en fest. Det är en dans på rosor också. Följaktligen lägger jag verkligen inte all min tid på skidåkning och att uttala sig om dito. En stor del går också åt till mina verkliga nöjen som windsurfing. Förresten, vill du ha lite schyssta pistlagg (från 190 till 203) som får Blizzard och Rossignol att likna leksaker kan du få ett bra pris av mig. hhitme@hotmail.com HWC HitMe Mannen, Myten, Menisken [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tungt skidval...
Tillbaka
Topp