Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tungviktare behöver köpråd för begagnade Allmountain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="limegreen" data-source="post: 994742"><p>att sänka puffror (sluta slå på stora trumman).. måhända kan delade åsikter ev. finnas om pris-sättning på ett par beggade skidor. men det e inte hela världen om man tipsar någon om skidor man har till salu. om jag får spekulera så antar ni att MagLar på något sätt försöka blåsa Nimbus73. det är oftast särskilt ovisst. en annan observation vid närmre koll av MagLars inlägg: jag antar att ni stör er på dennes direkta och uppenbara försök till sälj. men är det då mer ok att på ett mer charmerande (å "allmängiltigt socialt gångbart") sätt försöka få någon intresserad av det man vill bli av med? nej. men det sker hela tiden. så, jag försökte bara för ett ögonblick förstå vad som händer i denna tråd. jag löser ej korsord till vardags. så möjligtvis har området mellan mina öron nu följaktligen stimulerats å det bestämdaste. kortfattat: MagLar, om du skall kränga saker genom offentliga forum, använd en mer klok och även i viss mån lurig stil (så att ingen fillur därute tar dig på fel sätt, ev. misstänker något som kanske ej existerar). men förmodligen det bästa: skicka pm till ev. intressanta köpare i fråga. för genom det sättet slipper folk störa sig i onödan, å på så vis skänker du iaf mig sinnesro. så, färdig-showat för denna gång, dags att duna. frågan jag ställer mig innan john blund tar vid är följande: hur vore det ifall man oftare stjälpte i sig några knappar gammel-dansk, t.ex., för att på så sätt lura "systemet sitt" att ej svepas med i sådana här högst värdelösa och obetydliga funderingar kring div. forum-inlägg - för att på så sätt lägga mer krut på att oftare åka skidor i det fria? antagligen ganska bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="limegreen, post: 994742"] att sänka puffror (sluta slå på stora trumman).. måhända kan delade åsikter ev. finnas om pris-sättning på ett par beggade skidor. men det e inte hela världen om man tipsar någon om skidor man har till salu. om jag får spekulera så antar ni att MagLar på något sätt försöka blåsa Nimbus73. det är oftast särskilt ovisst. en annan observation vid närmre koll av MagLars inlägg: jag antar att ni stör er på dennes direkta och uppenbara försök till sälj. men är det då mer ok att på ett mer charmerande (å "allmängiltigt socialt gångbart") sätt försöka få någon intresserad av det man vill bli av med? nej. men det sker hela tiden. så, jag försökte bara för ett ögonblick förstå vad som händer i denna tråd. jag löser ej korsord till vardags. så möjligtvis har området mellan mina öron nu följaktligen stimulerats å det bestämdaste. kortfattat: MagLar, om du skall kränga saker genom offentliga forum, använd en mer klok och även i viss mån lurig stil (så att ingen fillur därute tar dig på fel sätt, ev. misstänker något som kanske ej existerar). men förmodligen det bästa: skicka pm till ev. intressanta köpare i fråga. för genom det sättet slipper folk störa sig i onödan, å på så vis skänker du iaf mig sinnesro. så, färdig-showat för denna gång, dags att duna. frågan jag ställer mig innan john blund tar vid är följande: hur vore det ifall man oftare stjälpte i sig några knappar gammel-dansk, t.ex., för att på så sätt lura "systemet sitt" att ej svepas med i sådana här högst värdelösa och obetydliga funderingar kring div. forum-inlägg - för att på så sätt lägga mer krut på att oftare åka skidor i det fria? antagligen ganska bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tungviktare behöver köpråd för begagnade Allmountain
Tillbaka
Topp