Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tungviktare behöver köpråd för begagnade Allmountain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 994767" data-attributes="member: 13863"><p>Mycket bättre! Nu förstod jag det mesta. </p><p></p><p>Problemet är att jag (och sannolikt många andra) har utvecklat läsandet på ett sätt att vi egentligen inte läser enskilda ord utan "känner igen" ord och ibalnd till och med hela meningar. Versaler och skiljetecken är då nödvändigt för att vi ska fatta vad som hänger ihop och inte. Finns inte de är vi tvugna att så att säga läsa bokstav för bokstav och sätta ihop ord och meningar på ett sätt som gör att vi tappar intresset ....</p><p></p><p>Lägger du nu till Versaler blir det ju riktigt läsbart! ;-) Risken finns ju iofs. att fler orkar och förstår vad du skriver vilket kan ge oanade effekter ...</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 994767, member: 13863"] Mycket bättre! Nu förstod jag det mesta. Problemet är att jag (och sannolikt många andra) har utvecklat läsandet på ett sätt att vi egentligen inte läser enskilda ord utan "känner igen" ord och ibalnd till och med hela meningar. Versaler och skiljetecken är då nödvändigt för att vi ska fatta vad som hänger ihop och inte. Finns inte de är vi tvugna att så att säga läsa bokstav för bokstav och sätta ihop ord och meningar på ett sätt som gör att vi tappar intresset .... Lägger du nu till Versaler blir det ju riktigt läsbart! ;-) Risken finns ju iofs. att fler orkar och förstår vad du skriver vilket kan ge oanade effekter ... /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tungviktare behöver köpråd för begagnade Allmountain
Tillbaka
Topp