Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tuppturs pjäxor och bindningar.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xQubeZ" data-source="post: 1204341" data-attributes="member: 166112"><p>Är väl defenitivt den sämre av de nämda sett till ”features” men är likväl många som åker runt på den och verkar väldigt nöjda.</p><p></p><p>Andra intressanta bindningar jag inte heller nämde i mitt första inlägg är väl Plum R170, Plum Oazo, ATK haute route, ATK trofeo, Dynafit speed radical eller marker alpinist. Om man normalt kör på ~8 i din så skulle ju de nämda ”tunga” race bindningarna kunna funka finfint om man vill spara lite vikt. Annars så är det väl ATK eller Plum man ska satsa på om man vill ha lätta bindningar med justering i båda leden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xQubeZ, post: 1204341, member: 166112"] Är väl defenitivt den sämre av de nämda sett till ”features” men är likväl många som åker runt på den och verkar väldigt nöjda. Andra intressanta bindningar jag inte heller nämde i mitt första inlägg är väl Plum R170, Plum Oazo, ATK haute route, ATK trofeo, Dynafit speed radical eller marker alpinist. Om man normalt kör på ~8 i din så skulle ju de nämda ”tunga” race bindningarna kunna funka finfint om man vill spara lite vikt. Annars så är det väl ATK eller Plum man ska satsa på om man vill ha lätta bindningar med justering i båda leden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tuppturs pjäxor och bindningar.
Tillbaka
Topp