Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tur-guide online för området kring Eresfjord Möre/Romsdal ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bgn" data-source="post: 1301376" data-attributes="member: 16929"><p>Det mesta är sagt om online turbeskrivelser. De två som har allra flest turguider skulle jag säga är peakbook.org som [USER=190745]@Fredrik-[/USER] nämnde och friflyt.no. Men för att få tillgång till friflyts turbeskrivelser måste du abonnera på deras tidning/hemsida. Tror friflyt har beskrivelser till 1996 olika toppturer i Norge.</p><p></p><p>Om det är första gången i området skulle jag absolut rekommendera Flötatind, lång tur men värt det. Skjorta, Trolltind, Ryssdalsnebba och många andra är också fina.</p><p></p><p>Jag tror det är mindre snö där än normalt. Vill ni skippa att gå med skidorna på ryggen i starten (som ofta är fallet när man ska upp på Skjorta) åk till Ryssdalen och välj mellan Åbbitind, Trolltind eller Ryssdalsnebba.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bgn, post: 1301376, member: 16929"] Det mesta är sagt om online turbeskrivelser. De två som har allra flest turguider skulle jag säga är peakbook.org som [USER=190745]@Fredrik-[/USER] nämnde och friflyt.no. Men för att få tillgång till friflyts turbeskrivelser måste du abonnera på deras tidning/hemsida. Tror friflyt har beskrivelser till 1996 olika toppturer i Norge. Om det är första gången i området skulle jag absolut rekommendera Flötatind, lång tur men värt det. Skjorta, Trolltind, Ryssdalsnebba och många andra är också fina. Jag tror det är mindre snö där än normalt. Vill ni skippa att gå med skidorna på ryggen i starten (som ofta är fallet när man ska upp på Skjorta) åk till Ryssdalen och välj mellan Åbbitind, Trolltind eller Ryssdalsnebba. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tur-guide online för området kring Eresfjord Möre/Romsdal ?
Tillbaka
Topp