Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tur/puderskida för dam, längd och tips?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mtossberg" data-source="post: 1059765" data-attributes="member: 153682"><p>172 känns sinnes långt när man är van vid att ligga på runt 160cm (mina K2 Disorderly som jag flänger runt med "till vardags" är 159), så riktigt så långt vågar jag kanske inte gå... Men behöver kanske inte oroa mig så mycket för att runt 168 är för långt i alla fall! Det som jag känner fortfarande talar emot ett par lite längre skidor är ju kanske framförallt uppför, vikt + som du säger lappkast osv. Men det kanske är mest en vanesak!</p><p>Kikade lite på Pandoran som iofs är aningen fetare än vad jag tänkt mig, men skulle nog kunna tänka mig den i 162. Tack för tipset!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mtossberg, post: 1059765, member: 153682"] 172 känns sinnes långt när man är van vid att ligga på runt 160cm (mina K2 Disorderly som jag flänger runt med "till vardags" är 159), så riktigt så långt vågar jag kanske inte gå... Men behöver kanske inte oroa mig så mycket för att runt 168 är för långt i alla fall! Det som jag känner fortfarande talar emot ett par lite längre skidor är ju kanske framförallt uppför, vikt + som du säger lappkast osv. Men det kanske är mest en vanesak! Kikade lite på Pandoran som iofs är aningen fetare än vad jag tänkt mig, men skulle nog kunna tänka mig den i 162. Tack för tipset! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tur/puderskida för dam, längd och tips?
Tillbaka
Topp