Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tura tidigt i Chamonix?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sjo_orret" data-source="post: 391744" data-attributes="member: 14453"><p>Åker ner till Cham över nyårshelgen. Har bara varit ner i Mars tidigare och är lite fundersam på hur förutsättningarna för lite turåkning ser ut? Hur brukar det normalt vara vid den tiden. Kan man göra klassiker som col du passon, col du belvedere, glacier du mort osv utan problem?</p><p></p><p>Kan tänka mig att det kan vara problem med kyla, lite snö på glaciärerna, rännor som inte fyllt upp, öppna bergshrund osv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sjo_orret, post: 391744, member: 14453"] Åker ner till Cham över nyårshelgen. Har bara varit ner i Mars tidigare och är lite fundersam på hur förutsättningarna för lite turåkning ser ut? Hur brukar det normalt vara vid den tiden. Kan man göra klassiker som col du passon, col du belvedere, glacier du mort osv utan problem? Kan tänka mig att det kan vara problem med kyla, lite snö på glaciärerna, rännor som inte fyllt upp, öppna bergshrund osv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tura tidigt i Chamonix?
Tillbaka
Topp