Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tura tidigt i Chamonix?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sunkan666" data-source="post: 391809" data-attributes="member: 28704"><p>De turer som du nämner kan vara lite luriga i början av säsongen. På Col du Passon så är det väl inte själva turen upp till Colen som är problemet, utan avslutningen ner mot Le Tour som kan vara lite sketchy. Col du Belvedere funkar ibland, på snörika år, att göra på tidig säsong. Om inte annat så finns det massor av schyssta alternativ till dessa att göra. Vi har varit uppe och tourat sedan 10 november nu och t.e.x runt Balme finns det massor att göra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sunkan666, post: 391809, member: 28704"] De turer som du nämner kan vara lite luriga i början av säsongen. På Col du Passon så är det väl inte själva turen upp till Colen som är problemet, utan avslutningen ner mot Le Tour som kan vara lite sketchy. Col du Belvedere funkar ibland, på snörika år, att göra på tidig säsong. Om inte annat så finns det massor av schyssta alternativ till dessa att göra. Vi har varit uppe och tourat sedan 10 november nu och t.e.x runt Balme finns det massor att göra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tura tidigt i Chamonix?
Tillbaka
Topp