Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tura vid Riksgränsen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="davidjo" data-source="post: 1145151" data-attributes="member: 154189"><p>Tänkte fråga om lite tips på turer man kan göra kring Riksgränsen som är rimliga att göra i slutet av mars. Jag undrar även hur pass enkelt de är att ta sig mellan olika fjäll för att göra turer om de inte är direkt knutna till Riksgränsen, går det bussar eller bör man försöka få tag i en bil eller taxi? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>/David</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="davidjo, post: 1145151, member: 154189"] Tänkte fråga om lite tips på turer man kan göra kring Riksgränsen som är rimliga att göra i slutet av mars. Jag undrar även hur pass enkelt de är att ta sig mellan olika fjäll för att göra turer om de inte är direkt knutna till Riksgränsen, går det bussar eller bör man försöka få tag i en bil eller taxi? :) /David [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tura vid Riksgränsen
Tillbaka
Topp