Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Turbar pjäxa med alpinprestanda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="drH" data-source="post: 1083376" data-attributes="member: 152177"><p>Hej!</p><p></p><p>Förvisso prylintresserad men för lat för att googla...</p><p></p><p>Jag behöver nya pjäxor! Mina senaste inköp på området har varit turorienterade så mina gamla X-wave börjar väl närma sig moppeåldern. </p><p></p><p>Fick dock infallet att det hade ju varit trevligt om även icke-turpjäxorna gick att klicka i techbindningar. </p><p></p><p>Så alltså:</p><p></p><p>Pjäxor där man ej har kompromissat med utförsprestanda som funkar i vanliga alpinbindningar men som ändå (via utbytbara sulor eller vad vet jag) har gåläge/techkompatibilitet. </p><p></p><p>K2 Pinnacle? Technica Cochise?</p><p></p><p>Tack på förhand!</p><p></p><p>/drH</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="drH, post: 1083376, member: 152177"] Hej! Förvisso prylintresserad men för lat för att googla... Jag behöver nya pjäxor! Mina senaste inköp på området har varit turorienterade så mina gamla X-wave börjar väl närma sig moppeåldern. Fick dock infallet att det hade ju varit trevligt om även icke-turpjäxorna gick att klicka i techbindningar. Så alltså: Pjäxor där man ej har kompromissat med utförsprestanda som funkar i vanliga alpinbindningar men som ändå (via utbytbara sulor eller vad vet jag) har gåläge/techkompatibilitet. K2 Pinnacle? Technica Cochise? Tack på förhand! /drH [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Turbar pjäxa med alpinprestanda
Tillbaka
Topp