Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Turbar pjäxa med alpinprestanda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="termons" data-source="post: 1084930" data-attributes="member: 46857"><p>Det är nog en intressant pjäxa men hur har Salmon riktigt tänkt då dom inte inkluderar AT sula.... och inte heller aktivt marknadsför at sulan...?? Nu hamnar pjäxan i Freeride segmentet i nätbutikerna och många som söker nya pjäxor hittar inte dem överhuvudtaget. Otroligt dålig marknadsföring eller vad det nu går under..</p><p></p><p>Jag har med ljus och lykta försökt analysera alla lätta styva pjäxor på marknaden innan köp och </p><p>före din rekommendation hade jag aldrig hört om pjäxan... Även om pjäxan verkar bra så faller den bort pga att sulorna måste beställas separat och kostar skjortan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="termons, post: 1084930, member: 46857"] Det är nog en intressant pjäxa men hur har Salmon riktigt tänkt då dom inte inkluderar AT sula.... och inte heller aktivt marknadsför at sulan...?? Nu hamnar pjäxan i Freeride segmentet i nätbutikerna och många som söker nya pjäxor hittar inte dem överhuvudtaget. Otroligt dålig marknadsföring eller vad det nu går under.. Jag har med ljus och lykta försökt analysera alla lätta styva pjäxor på marknaden innan köp och före din rekommendation hade jag aldrig hört om pjäxan... Även om pjäxan verkar bra så faller den bort pga att sulorna måste beställas separat och kostar skjortan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Turbar pjäxa med alpinprestanda
Tillbaka
Topp