Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Turbindning till Extrem Opinion 108
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="badtant" data-source="post: 1063882" data-attributes="member: 14065"><p>Hej,</p><p></p><p>Jag är i kast med att köpa ett par Extrem Opinion 108 och tänkte sätta på ett par turbindningar av "grövre" sort som funkar till vanliga alpinpjäxor. Har kika lite på dessa:</p><p></p><p>Marker Baron/Duke</p><p>Salomon Guardian</p><p>Tyrolia Adrenalin</p><p></p><p>Lockas lite av att Guardian har en lägre ståhöjd men i övrigt tycker jag det är klurigt att välja. Så, ni som har erfarenhet av dessa bindningar. Vad tycker ni? Har jag missat någon modell att kika på?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="badtant, post: 1063882, member: 14065"] Hej, Jag är i kast med att köpa ett par Extrem Opinion 108 och tänkte sätta på ett par turbindningar av "grövre" sort som funkar till vanliga alpinpjäxor. Har kika lite på dessa: Marker Baron/Duke Salomon Guardian Tyrolia Adrenalin Lockas lite av att Guardian har en lägre ståhöjd men i övrigt tycker jag det är klurigt att välja. Så, ni som har erfarenhet av dessa bindningar. Vad tycker ni? Har jag missat någon modell att kika på? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Turbindning till Extrem Opinion 108
Tillbaka
Topp