Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Turbindning till Extrem Opinion 108
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarkusO" data-source="post: 1063991" data-attributes="member: 13390"><p>Jag åkte en hel del med kombinationen Rocker2 122 och F12 för ett par år sen. Det tyckte jag funkade kanonfint. Jag kör dock också lugnt och fint. </p><p></p><p>När xJonx lånade prylarna flög det dock alltid delar till höger och vänster. Förmodligen var det dock mest kopplat till att den stod lite lågt. Men faktum kvarstår, och det är att det inte är en överdrivet bastant bindning.</p><p></p><p>På Op118 har jag ett par Baron. Trygga grejer. Hög och lite klent med ramp för min smak som en har nämnt redan. Men otroligt strulfritt så länge man inte har bråttom på turer som går lite upp och ner. </p><p></p><p>På Op118 LDE sitter ett par Guardian. Den gillar jag i åkkänsla och mekaniskt utförande. Kassaskåp typ. Men sidledsglappet går inte riktigt att blunda för. Åker man inte så mycket är det garanterat inget problem, men ska skidorna gå några hundra dagar så hade jag faktiskt valt en annan bidning.</p><p></p><p>Ett par Op108 Std är på ingång, men då blir det faktiskt tech och KingPin... :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarkusO, post: 1063991, member: 13390"] Jag åkte en hel del med kombinationen Rocker2 122 och F12 för ett par år sen. Det tyckte jag funkade kanonfint. Jag kör dock också lugnt och fint. När xJonx lånade prylarna flög det dock alltid delar till höger och vänster. Förmodligen var det dock mest kopplat till att den stod lite lågt. Men faktum kvarstår, och det är att det inte är en överdrivet bastant bindning. På Op118 har jag ett par Baron. Trygga grejer. Hög och lite klent med ramp för min smak som en har nämnt redan. Men otroligt strulfritt så länge man inte har bråttom på turer som går lite upp och ner. På Op118 LDE sitter ett par Guardian. Den gillar jag i åkkänsla och mekaniskt utförande. Kassaskåp typ. Men sidledsglappet går inte riktigt att blunda för. Åker man inte så mycket är det garanterat inget problem, men ska skidorna gå några hundra dagar så hade jag faktiskt valt en annan bidning. Ett par Op108 Std är på ingång, men då blir det faktiskt tech och KingPin... :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Turbindning till Extrem Opinion 108
Tillbaka
Topp