Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Turbindningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="alex-p" data-source="post: 496495" data-attributes="member: 33453"><p>okej, jag går mot strömmen här, klart fan det är befogat att klanka på en bindning som man har kört sönder 3 ggr på rad! </p><p></p><p>själv är jag inne på min andra trasiga sak på mina dukes efter 3 skiddagar, båda felen är vitala för bindningens funktion och nu har Marker julstängt i 3v så jag kommer inte ha några bindningar på över en månad (i kicking horse, KUL)!!! </p><p></p><p>tilläggas ska att jag inte, som ovan antydes, har hoppat från några klippor eller dragit någon ninja-vurpa utan att det är vanlig slack-åkning i väntan på pudret. visst har jag vurpat men inte ens i närheten av vad man ska kunna göra. dessutom ska väl en bindning lösa ut innan den smäller sönder i molekyler! speciellt om jag har den ställd på 12 (16 din bindning) just eftersom jag inte har kört något hårt så här i början av säsongen.</p><p></p><p>mycket besviken på denna bindning eftersom jag lät mig övertygas i butik om att jag inte skulle ha några kvalitetsproblem med den!</p><p></p><p>Säg vad ni vill ni som inte haft problem med dessa bindningar men en 16DIN bindning skall inte ha sånna här problem över huvud taget om ni frågar mig, tunna plastdetaljer hör inte hemma på en ordentlig bindning av denna kalibern.</p><p></p><p>// Alex</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="alex-p, post: 496495, member: 33453"] okej, jag går mot strömmen här, klart fan det är befogat att klanka på en bindning som man har kört sönder 3 ggr på rad! själv är jag inne på min andra trasiga sak på mina dukes efter 3 skiddagar, båda felen är vitala för bindningens funktion och nu har Marker julstängt i 3v så jag kommer inte ha några bindningar på över en månad (i kicking horse, KUL)!!! tilläggas ska att jag inte, som ovan antydes, har hoppat från några klippor eller dragit någon ninja-vurpa utan att det är vanlig slack-åkning i väntan på pudret. visst har jag vurpat men inte ens i närheten av vad man ska kunna göra. dessutom ska väl en bindning lösa ut innan den smäller sönder i molekyler! speciellt om jag har den ställd på 12 (16 din bindning) just eftersom jag inte har kört något hårt så här i början av säsongen. mycket besviken på denna bindning eftersom jag lät mig övertygas i butik om att jag inte skulle ha några kvalitetsproblem med den! Säg vad ni vill ni som inte haft problem med dessa bindningar men en 16DIN bindning skall inte ha sånna här problem över huvud taget om ni frågar mig, tunna plastdetaljer hör inte hemma på en ordentlig bindning av denna kalibern. // Alex [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Turbindningar?
Tillbaka
Topp