Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Turpaket som passar för Jämtland
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bgn" data-source="post: 1301995" data-attributes="member: 16929"><p>Det finns två sätt att köpa skidor, testa skidor och veta att man köper nått man gillar eller köpa oprövat och chansa. Det finns ett gäng skidor jag skulle chansa på hos sport conrad runt 180 cm, ca 95 mm midja och under 500 euro tex</p><p>Kästle tx 93 up, atomic backland 95, nordica enforcer 94 unlimited, elan ripstick tour 94 w, dynafit blacklight 95, faction agent 2, dynafit radical 97 och stereo lynx mk4.</p><p></p><p>Obs jag har inte åkt på nån av skidorna utan går bara på vad jag hört om dom. Sist jag köpte skidor gjorde jag rätt dvs provåkte, betalade dyrt och blev väldigt nöjd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bgn, post: 1301995, member: 16929"] Det finns två sätt att köpa skidor, testa skidor och veta att man köper nått man gillar eller köpa oprövat och chansa. Det finns ett gäng skidor jag skulle chansa på hos sport conrad runt 180 cm, ca 95 mm midja och under 500 euro tex Kästle tx 93 up, atomic backland 95, nordica enforcer 94 unlimited, elan ripstick tour 94 w, dynafit blacklight 95, faction agent 2, dynafit radical 97 och stereo lynx mk4. Obs jag har inte åkt på nån av skidorna utan går bara på vad jag hört om dom. Sist jag köpte skidor gjorde jag rätt dvs provåkte, betalade dyrt och blev väldigt nöjd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Turpaket som passar för Jämtland
Tillbaka
Topp