Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Tursällskap 8-11 mars
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Samuel123" data-source="post: 1144417" data-attributes="member: 167843"><p>Jag har insett att jag har möjligheten att ta en långhelg 8-11 mars och tänkte ta tillfället i akt att åka lite skidor. I vintras köpte jag utröstning för att kunna gå på topptur och tänkte att de va dags att få använda grejorna! jag har koll när de gäller utförsåkningen men är total nybörjare när de gäller att knata uppför men är relativt vältränad och villig att lära mig! så tänkte helt enkelt kolla om de är någon som har lust att få några härliga dagar med mig som sällskap och tura lite. jag håller hus i Göteborg så kan antingen ta mig mot Åre, eller köra till Norge (har körkort men ej tillgång till bil). Någon som e intresserad?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Samuel123, post: 1144417, member: 167843"] Jag har insett att jag har möjligheten att ta en långhelg 8-11 mars och tänkte ta tillfället i akt att åka lite skidor. I vintras köpte jag utröstning för att kunna gå på topptur och tänkte att de va dags att få använda grejorna! jag har koll när de gäller utförsåkningen men är total nybörjare när de gäller att knata uppför men är relativt vältränad och villig att lära mig! så tänkte helt enkelt kolla om de är någon som har lust att få några härliga dagar med mig som sällskap och tura lite. jag håller hus i Göteborg så kan antingen ta mig mot Åre, eller köra till Norge (har körkort men ej tillgång till bil). Någon som e intresserad? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Tursällskap 8-11 mars
Tillbaka
Topp