Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Turskida, erferenhet av Countdown 4? Andra förslag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SiSt" data-source="post: 1024892" data-attributes="member: 68917"><p>Ja, det er ganske langt bak, men cd4 har en kort tail i utgangspunktet (den er en cd3 som er kortet ned 2cm i tuppen og 8cm i tailen, dermed montering 8-2=6, 6/2=3, 3cm lenger bak en på cd3) selv kjører jeg cd3 montert på -9 i fjorårets modell og -10 i år, som tilsvarer -13 på cd4. Det er ikke noe jeg anbefaler alle, og min preferanse er lenger bak enn de fleste, men det fungerer bra for meg. </p><p></p><p>Kommer an på hvilken dynafit, ettersom de har ulik "ramp angle".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SiSt, post: 1024892, member: 68917"] Ja, det er ganske langt bak, men cd4 har en kort tail i utgangspunktet (den er en cd3 som er kortet ned 2cm i tuppen og 8cm i tailen, dermed montering 8-2=6, 6/2=3, 3cm lenger bak en på cd3) selv kjører jeg cd3 montert på -9 i fjorårets modell og -10 i år, som tilsvarer -13 på cd4. Det er ikke noe jeg anbefaler alle, og min preferanse er lenger bak enn de fleste, men det fungerer bra for meg. Kommer an på hvilken dynafit, ettersom de har ulik "ramp angle". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Turskida, erferenhet av Countdown 4? Andra förslag?
Tillbaka
Topp