Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Turutrustning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gubbfan" data-source="post: 1003724" data-attributes="member: 13851"><p>Dynafit stoppern går att modifiera. Jag har ett par monterade på en 120 skida utan problem. Däremot finns inte skarjärn så vitt jag vet ännu i den bredden. Men det kommer säkert och det behövs ju inte så ofta om man inte går riktigt seriösa turer. Beträffande dojor. Skall du tura köp absolut inte för korta skor. Det slutar med blånaglar. Hittar du inga som sitter tajt nog var beredd att klämma ut dom på längden, en fot är nästan alltíd längre .Jag har klämt ut en av mina ca 5 mm vid stortån.</p><p>Dynafit är enligt min erfarenhet billigare utomlands i alla fall inom eu området. Men kan du köpa dom i Schweiz är det ju återbetalning på momsen. Men då får dom inte vara använda.</p><p>Lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gubbfan, post: 1003724, member: 13851"] Dynafit stoppern går att modifiera. Jag har ett par monterade på en 120 skida utan problem. Däremot finns inte skarjärn så vitt jag vet ännu i den bredden. Men det kommer säkert och det behövs ju inte så ofta om man inte går riktigt seriösa turer. Beträffande dojor. Skall du tura köp absolut inte för korta skor. Det slutar med blånaglar. Hittar du inga som sitter tajt nog var beredd att klämma ut dom på längden, en fot är nästan alltíd längre .Jag har klämt ut en av mina ca 5 mm vid stortån. Dynafit är enligt min erfarenhet billigare utomlands i alla fall inom eu området. Men kan du köpa dom i Schweiz är det ju återbetalning på momsen. Men då får dom inte vara använda. Lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Turutrustning
Tillbaka
Topp