Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Två bäddar finns i chamonix!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tobiasb" data-source="post: 143255" data-attributes="member: 57554"><p>Heppåre!</p><p></p><p>Vi e skojare som ska ner t cham nu i övermorgon(fredag 20:e) och säsonga, vi har ännu inte löst nåt boende så vi är intresserade av att komma ner å kolla in ert boende om det fortfarande är ledigt. Vi är snälla å trevliga, easy going, self motivated å hela den biten...=) Hör av dig till nån av oss, lämpligen på mail!</p><p></p><p>Tobias: bjorklund.tobias@gmail.com</p><p>Johan: johos600@student.liu.se</p><p></p><p></p><p>//Tobias&Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tobiasb, post: 143255, member: 57554"] Heppåre! Vi e skojare som ska ner t cham nu i övermorgon(fredag 20:e) och säsonga, vi har ännu inte löst nåt boende så vi är intresserade av att komma ner å kolla in ert boende om det fortfarande är ledigt. Vi är snälla å trevliga, easy going, self motivated å hela den biten...=) Hör av dig till nån av oss, lämpligen på mail! Tobias: bjorklund.tobias@gmail.com Johan: johos600@student.liu.se //Tobias&Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Två bäddar finns i chamonix!
Tillbaka
Topp