Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Två binds problems!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 1004942" data-attributes="member: 28391"><p>Du menar alltså att du inte har några 4-hålsdiscar till dina Burtonbindningar, eller? Sådana måsta du kunna få ifrån precis vilken Burtonförsäljare som helst. </p><p></p><p>Jag har 3-hålsdiscar till Flux i min källare så hör av dig till mig så löser jag det. Om du behöver discar till "the channel" så har jag den första varianten som passar Burtonbrädor fram till 09-10. Har du en kanalbräda från 10-11 eller senare kan jag inte hjälpa dig. Då får du höra av dig till Jakob Wilhelmsson på jakob@fjelddist.se.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 1004942, member: 28391"] Du menar alltså att du inte har några 4-hålsdiscar till dina Burtonbindningar, eller? Sådana måsta du kunna få ifrån precis vilken Burtonförsäljare som helst. Jag har 3-hålsdiscar till Flux i min källare så hör av dig till mig så löser jag det. Om du behöver discar till "the channel" så har jag den första varianten som passar Burtonbrädor fram till 09-10. Har du en kanalbräda från 10-11 eller senare kan jag inte hjälpa dig. Då får du höra av dig till Jakob Wilhelmsson på jakob@fjelddist.se. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Två binds problems!
Tillbaka
Topp