Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Två brädor/Directional twin
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="larm" data-source="post: 571717" data-attributes="member: 96865"><p>Vet tyvärr inget om brädorna ifråga men vad directional twin är kan jag berätta. Det är helt enkelt så att brädorna har olika design i nose och tail. Detta innebär att swith-åkning blir lite knivigare, men är ingen omöjlighet.</p><p>jag tror nog att directional kan vara något för dig, då du antagligen inte helt fullärd efter bara en säsong, samtidigt som du inte vet om du ska åka park, är ju i parken som swith-åkning är användbart.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="larm, post: 571717, member: 96865"] Vet tyvärr inget om brädorna ifråga men vad directional twin är kan jag berätta. Det är helt enkelt så att brädorna har olika design i nose och tail. Detta innebär att swith-åkning blir lite knivigare, men är ingen omöjlighet. jag tror nog att directional kan vara något för dig, då du antagligen inte helt fullärd efter bara en säsong, samtidigt som du inte vet om du ska åka park, är ju i parken som swith-åkning är användbart. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Två brädor/Directional twin
Tillbaka
Topp