Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Två nya expressliftar i sälen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zachrison" data-source="post: 343436" data-attributes="member: 31610"><p>Håller med dig helt och fullt, men för merparten av Sveriges befolkning ligger Sälen närmare, och eftersom de flesta inte behöver vassare åkning än Sälen så förstår jag att Skistar satsar där. Dock vill jag påpeka att Tandådalen öppnade först i Sverige i vintras. Stora backen var öppen från toppen i början på november. Alla anläggningar i Sälen hade öppen innan jul, men var tvunga att stänga runt jul pga snöbrist. Sedan kan man juu diskutera hur bra åkningen var i Björnrike den perioden, sten och grus överallt och fyra eller fem backar öppna.</p><p></p><p>Om jag inte missminner mig så öppnades väl Skalpasset förra året i Vemdalen, med ny sexstolslift och ett antal nya nedfarter, så lite satsas det väl i Vemdalen/Björnrike?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zachrison, post: 343436, member: 31610"] Håller med dig helt och fullt, men för merparten av Sveriges befolkning ligger Sälen närmare, och eftersom de flesta inte behöver vassare åkning än Sälen så förstår jag att Skistar satsar där. Dock vill jag påpeka att Tandådalen öppnade först i Sverige i vintras. Stora backen var öppen från toppen i början på november. Alla anläggningar i Sälen hade öppen innan jul, men var tvunga att stänga runt jul pga snöbrist. Sedan kan man juu diskutera hur bra åkningen var i Björnrike den perioden, sten och grus överallt och fyra eller fem backar öppna. Om jag inte missminner mig så öppnades väl Skalpasset förra året i Vemdalen, med ny sexstolslift och ett antal nya nedfarter, så lite satsas det väl i Vemdalen/Björnrike? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Två nya expressliftar i sälen
Tillbaka
Topp