Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
två platser i Bil Sthlm-Åre 17/3
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Aarto" data-source="post: 71309" data-attributes="member: 39161"><p>Hej!</p><p></p><p>Vi är två st. killar som ska upp till Åre på kvällen 17/3</p><p>Returen på söndag kväll 21/3</p><p></p><p>Det finns plats i bilen för två till som vill vara med och dela på soppan. </p><p></p><p>Upplands Väsby - Uppsala och sedan inlandsvägen till Åre planen (flexibelt dock, bara vi är framme när backarna öppnar på torsdag)</p><p></p><p>Färden går tryggt i en Audi A4 Quattro av årets modell utrustad med takbox. Det är dock sedan-modellen så lastutrymmet är begränsad..</p><p></p><p></p><p>Svar på 0703-089 284 ifall intresse finns</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Aarto, post: 71309, member: 39161"] Hej! Vi är två st. killar som ska upp till Åre på kvällen 17/3 Returen på söndag kväll 21/3 Det finns plats i bilen för två till som vill vara med och dela på soppan. Upplands Väsby - Uppsala och sedan inlandsvägen till Åre planen (flexibelt dock, bara vi är framme när backarna öppnar på torsdag) Färden går tryggt i en Audi A4 Quattro av årets modell utrustad med takbox. Det är dock sedan-modellen så lastutrymmet är begränsad.. Svar på 0703-089 284 ifall intresse finns [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
två platser i Bil Sthlm-Åre 17/3
Tillbaka
Topp