Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Två riktiga äventyrare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ted_bskier" data-source="post: 220120" data-attributes="member: 64110"><p>Visst kan det vara intressant att läsa sånt som äventyrare och freeriders skriver. Men jag tycker det är att underskatta utbildade journalister när man helt överlåter skrivandet till dessa personer. Bara för att man kan åka skidor betyder det väl inte att man har nån koll på hur man skriver reportage?? Tycker det journalistiska innehållet i Brant är skrämmande lågt och skulle aldrig betala för att läsa tidningen.. tack biblioteket som gör att jag slipper. Brant skulle vara bättre som en en gratis nättidning. </p><p>Att man dessutom ger plats åt och indirekt sponsrar människor som ger sig ut på helt vansinnga äventyr tycker jag är osmakligt...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ted_bskier, post: 220120, member: 64110"] Visst kan det vara intressant att läsa sånt som äventyrare och freeriders skriver. Men jag tycker det är att underskatta utbildade journalister när man helt överlåter skrivandet till dessa personer. Bara för att man kan åka skidor betyder det väl inte att man har nån koll på hur man skriver reportage?? Tycker det journalistiska innehållet i Brant är skrämmande lågt och skulle aldrig betala för att läsa tidningen.. tack biblioteket som gör att jag slipper. Brant skulle vara bättre som en en gratis nättidning. Att man dessutom ger plats åt och indirekt sponsrar människor som ger sig ut på helt vansinnga äventyr tycker jag är osmakligt... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Två riktiga äventyrare
Tillbaka
Topp