Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Två riktiga äventyrare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ted_bskier" data-source="post: 220174" data-attributes="member: 64110"><p>EBBOT:I annan media har man möjlighet att välja bort tidningar som bara gör lismande reportage som är till för att marknadsföra produkter. Något sånt alternativ finns inte i skidtidnings-sverige. BRANT skulle aldrig våga skriva ett enda kritiskt ord om nått för då vet dom att annonsörerna blir förbannade. Att skribenterna i BRANT är intresserade, intressanta och välinformerade får stå för dig. Jag skulle snarare säga att dom är skidbranchens korrumperade lakejer...</p><p></p><p>Att åka skidor nedför Everest ÄR vansinnigt, att Brant lyfter fram och glorifierar människor som ger sig i kast med sådana projekt tycker jag är osmakligt...</p><p></p><p>Har svårt att se att dom skulle ge utrymme till nån som höll på med t.ex friklättring som också är en lek med döden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ted_bskier, post: 220174, member: 64110"] EBBOT:I annan media har man möjlighet att välja bort tidningar som bara gör lismande reportage som är till för att marknadsföra produkter. Något sånt alternativ finns inte i skidtidnings-sverige. BRANT skulle aldrig våga skriva ett enda kritiskt ord om nått för då vet dom att annonsörerna blir förbannade. Att skribenterna i BRANT är intresserade, intressanta och välinformerade får stå för dig. Jag skulle snarare säga att dom är skidbranchens korrumperade lakejer... Att åka skidor nedför Everest ÄR vansinnigt, att Brant lyfter fram och glorifierar människor som ger sig i kast med sådana projekt tycker jag är osmakligt... Har svårt att se att dom skulle ge utrymme till nån som höll på med t.ex friklättring som också är en lek med döden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Två riktiga äventyrare
Tillbaka
Topp