Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Två riktiga äventyrare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Micke_Finland" data-source="post: 220377"><p>Men nu var det ju egentligen inte artikeln i Brant som denna tråd handlade om.</p><p></p><p>Jag tycker det ær intressant att folk kænner att dom måste førsøka førringa Martin och Olofs insats. Det får mig att tænka tillbaka på Gøran Kropp. "Gør vad du vill, men tro før allt i værlden inte att du ær nånting"</p><p>Jag hade liknande kænslor sjælv nær jag først hørde om dom, och blev vældigt besviken på mig sjælv nær jag mærkte det. Denna jækla jantelag verkar nog sitta djupt inne i oss alla, vare sig vi medger det eller inte.</p><p></p><p>Nu har jag inte læst krønikan i Brant, eftersom tidningen inte sæljs i Norge. Hade varit kul att se vad som skrevs.</p><p></p><p>Oavsett, jag tycker fortfarande att dom gjort en strong insats, och att dom førtjænar respekt før det.</p><p></p><p>Och tycker man det ær vansinnigt att åka skidor nerfør Everest kanske man inte borde læsa en tidning som heter BRANT.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Micke_Finland, post: 220377"] Men nu var det ju egentligen inte artikeln i Brant som denna tråd handlade om. Jag tycker det ær intressant att folk kænner att dom måste førsøka førringa Martin och Olofs insats. Det får mig att tænka tillbaka på Gøran Kropp. "Gør vad du vill, men tro før allt i værlden inte att du ær nånting" Jag hade liknande kænslor sjælv nær jag først hørde om dom, och blev vældigt besviken på mig sjælv nær jag mærkte det. Denna jækla jantelag verkar nog sitta djupt inne i oss alla, vare sig vi medger det eller inte. Nu har jag inte læst krønikan i Brant, eftersom tidningen inte sæljs i Norge. Hade varit kul att se vad som skrevs. Oavsett, jag tycker fortfarande att dom gjort en strong insats, och att dom førtjænar respekt før det. Och tycker man det ær vansinnigt att åka skidor nerfør Everest kanske man inte borde læsa en tidning som heter BRANT. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Två riktiga äventyrare
Tillbaka
Topp