Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Två riktiga äventyrare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christoffer_N" data-source="post: 220576" data-attributes="member: 66602"><p>Tack för ditt svar Alvaro. Jag förstår poängen med att starta debatt kring ett ämne -men då får man ju också se det som ett publicistiskt grepp från er sida, då blir det Brant som tidning som är avsändaren. Även om det är Olof Sundström som har skrivit krönikan. Du skriver att "vi" brottas med det här problemet (uppmärksamhet för utfört äventyr). Om det är så, skulle det vara intressant om ni följde upp ett sådan påstående med ett mer djuplodande reportage. kanske ni skulle låta en insatt journalist / skribent ta hand om det. Som jämförelse kan jag nämna Jon Krakauers sätt att som journalist / skribent tackla ett komplicerat ämne, det vill säga kommersiella expeditioner -som också varit ett hett ämne. Och det finns ju likheter… </p><p></p><p>I övrigt vill jag säga att jag gillar er tidning, tycker den håller generellt hög klass, framför allt när det gäller "art direction".</p><p></p><p></p><p>Ps. Liknelsen med en rolig historia är kul, då det definitivt inte är en rolig historia han skrivit.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christoffer_N, post: 220576, member: 66602"] Tack för ditt svar Alvaro. Jag förstår poängen med att starta debatt kring ett ämne -men då får man ju också se det som ett publicistiskt grepp från er sida, då blir det Brant som tidning som är avsändaren. Även om det är Olof Sundström som har skrivit krönikan. Du skriver att "vi" brottas med det här problemet (uppmärksamhet för utfört äventyr). Om det är så, skulle det vara intressant om ni följde upp ett sådan påstående med ett mer djuplodande reportage. kanske ni skulle låta en insatt journalist / skribent ta hand om det. Som jämförelse kan jag nämna Jon Krakauers sätt att som journalist / skribent tackla ett komplicerat ämne, det vill säga kommersiella expeditioner -som också varit ett hett ämne. Och det finns ju likheter… I övrigt vill jag säga att jag gillar er tidning, tycker den håller generellt hög klass, framför allt när det gäller "art direction". Ps. Liknelsen med en rolig historia är kul, då det definitivt inte är en rolig historia han skrivit. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Två riktiga äventyrare
Tillbaka
Topp