Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Två riktiga äventyrare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alvaro" data-source="post: 220974" data-attributes="member: 68157"><p>Mitt i prick, Micke!</p><p>Tack i övrigt allihopa för synpunkterna. Vi försöker hela tiden göra vårt bästa och bli bättre och bättre. Att få höra det som inte funkar bra är därför viktigt. Maila till oss med synpunkter, vi får redan i dag massvis med mail, dock nästan alla enbart positiva. </p><p></p><p>Att det har blivit mycket Everest i år kan jag hålla med om. Det har sin förklaring i det faktiska att det har hänt mycket där och att det aldrig har varit så många svenska expeditioner på toppen en och samma säsong, som det varit i år. </p><p></p><p>Ted_bskier: Jag har förstått att du inte gillar vår tidning, det är synd. Tråden om franska äventyrare är dock taget helt ur luften, när det gäller sponsorer och medial exponering och så vidare är situationen ännu mer skruvad i södra Europa än i Sverige. </p><p>Många av de riktigt duktiga svenska klättrare och skidåkare som gör mindre massmediala bedrifter, men kanske svårare eller mer krävande än t.ex. Everest (om man kan mäta det så??) är faktiskt folk vi känner och har kontakt med. Pierre Olsson, Hanna Mellin, TT, för att nämna några. De uppmärksammar vi också i Brant, trots att Pierre exempelvis får knappast några rubriker i annat media.</p><p>Du verkar sätta stor vikt vid utbildning. Både Rikard och jag är "utbildade journalister" och har tagit examen vid Göteborgs och Uppsalas universitet, respektive. Under mina år som reporter på bland annat FLT och Göteborgs Posten har jag träffat många mycket duktiga journalister som inte är "utbildade". Att du hakar upp dig så mycket på det och på Olofs krönika får mig att tro att du antingen håller på att utbilda dig till journalist eller har den ambitionen. Du får mer än gärna maila oss med tips om reportage och idéer du skulle vilja läsa om, eventuellt skriva själv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alvaro, post: 220974, member: 68157"] Mitt i prick, Micke! Tack i övrigt allihopa för synpunkterna. Vi försöker hela tiden göra vårt bästa och bli bättre och bättre. Att få höra det som inte funkar bra är därför viktigt. Maila till oss med synpunkter, vi får redan i dag massvis med mail, dock nästan alla enbart positiva. Att det har blivit mycket Everest i år kan jag hålla med om. Det har sin förklaring i det faktiska att det har hänt mycket där och att det aldrig har varit så många svenska expeditioner på toppen en och samma säsong, som det varit i år. Ted_bskier: Jag har förstått att du inte gillar vår tidning, det är synd. Tråden om franska äventyrare är dock taget helt ur luften, när det gäller sponsorer och medial exponering och så vidare är situationen ännu mer skruvad i södra Europa än i Sverige. Många av de riktigt duktiga svenska klättrare och skidåkare som gör mindre massmediala bedrifter, men kanske svårare eller mer krävande än t.ex. Everest (om man kan mäta det så??) är faktiskt folk vi känner och har kontakt med. Pierre Olsson, Hanna Mellin, TT, för att nämna några. De uppmärksammar vi också i Brant, trots att Pierre exempelvis får knappast några rubriker i annat media. Du verkar sätta stor vikt vid utbildning. Både Rikard och jag är "utbildade journalister" och har tagit examen vid Göteborgs och Uppsalas universitet, respektive. Under mina år som reporter på bland annat FLT och Göteborgs Posten har jag träffat många mycket duktiga journalister som inte är "utbildade". Att du hakar upp dig så mycket på det och på Olofs krönika får mig att tro att du antingen håller på att utbilda dig till journalist eller har den ambitionen. Du får mer än gärna maila oss med tips om reportage och idéer du skulle vilja läsa om, eventuellt skriva själv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Två riktiga äventyrare
Tillbaka
Topp