Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Två riktiga äventyrare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ted_bskier" data-source="post: 220986" data-attributes="member: 64110"><p>Alvaro: Okej, ni är 2 journalister av 15 som skriver i tidningen. Har svårt att tro att fördelningen ser likadan ut i andra media.</p><p></p><p>Att du tolkar min tråd om extremskidåkning och media som ryckt i luften förstår jag inte. Eftersom det finns hundratals fler duktiga klättrare och skidåkare i Frankrike blir konkurrensen om sponsorer givetvis högre. Hur mycket uppmärksamhet tror du en åkare som han Jean-Noel Urban får och han är ändå otroligt mycket mer meriterad än nån svensk nånsin kommer bli... </p><p></p><p>Den uppmärksamhet som åkare som Fredrik Ericsson och Tomas Olsson fått i Svenska medier skulle dom aldrig få i Frankrike. I Frankrike finns det säkert hundra andra åkare som har liknande meriter när det gäller extremskidåkning i Sverige finns det 0.</p><p></p><p>Angående Olof Sundströms krönika har jag inga journalistiska ambitioner och jag är glad för att inte herr Sundström heller verkar ha det än fast jag befarar att han lär fortsätta ordbajsa en hel del i framtiden...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ted_bskier, post: 220986, member: 64110"] Alvaro: Okej, ni är 2 journalister av 15 som skriver i tidningen. Har svårt att tro att fördelningen ser likadan ut i andra media. Att du tolkar min tråd om extremskidåkning och media som ryckt i luften förstår jag inte. Eftersom det finns hundratals fler duktiga klättrare och skidåkare i Frankrike blir konkurrensen om sponsorer givetvis högre. Hur mycket uppmärksamhet tror du en åkare som han Jean-Noel Urban får och han är ändå otroligt mycket mer meriterad än nån svensk nånsin kommer bli... Den uppmärksamhet som åkare som Fredrik Ericsson och Tomas Olsson fått i Svenska medier skulle dom aldrig få i Frankrike. I Frankrike finns det säkert hundra andra åkare som har liknande meriter när det gäller extremskidåkning i Sverige finns det 0. Angående Olof Sundströms krönika har jag inga journalistiska ambitioner och jag är glad för att inte herr Sundström heller verkar ha det än fast jag befarar att han lär fortsätta ordbajsa en hel del i framtiden... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Två riktiga äventyrare
Tillbaka
Topp