Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Två riktiga äventyrare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="WITMatrix" data-source="post: 221001" data-attributes="member: 49214"><p>Daniel Nilsson: Køper ditt resonemang om konstruktiv kritik och att du som konsument har rætt att klaga på produkten! Men min poæng var att det ær inte alla som bryr sig om hur høg journaistk kvalitet det ær på atriklarna utan hur bra dom kan motivera en till att ta sina skidor och sætta sig på ett flyg till alperna før ex. Sen i øvrigt, det ær inga artiklar som ær felstavade eller innehåller ett felaktiktg anvændande av svenska...iaf som jag kan komma ihåg av vad jag har læst, det som skiljer enligt mig ær att artiklarna inte ær skrivana i ett, vad man kan kalla, dagstidningsmæssigt sætt. Det ær en konst att kunna skriva så att den stora massan blir nøjd, något som man behøver træna på længe!</p><p>Men om man som Teb_bskier har som resonemang att bestiga seven summits bara handlar om att ha "cash" så ær man inte speciellt pålæst menar jag, bestiga berg handlar om så mkt mer mer æn att bara va duktig på att klættra...visst, Mt. Everest har idag blivit ett lættare berg att bestiga tack vara bættre kommunikation och bættre utrustning, men kunskapen att anvænda den utrustningen, planeringen bakom, anpassa sig till højden, samt viljan nær man verkligen ær dær att ta sig upp till toppen m.m. ær en insats som ær værd att førtæljas. Dom ær æven ett par som væcker internationell uppmærksamhet, något jag anser sverige behøver då vi har många både høgre och lægre æventyrare.</p><p></p><p>Om jag skulle tagit upp något som redan ær sagt eller om någon ændrat sig så sorry, har inte haft tid att læsa igenom alla poster!</p><p></p><p>Och en sak till, jag vill inte trampa någon på føtterna...en debatt som den hær som vill påverka en av dom få medie om de "sporter" jag ælskar har inte med sig något ont!</p><p></p><p>Mvh</p><p>/Viktor...førhoppningsvis en framtida æventyrare!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="WITMatrix, post: 221001, member: 49214"] Daniel Nilsson: Køper ditt resonemang om konstruktiv kritik och att du som konsument har rætt att klaga på produkten! Men min poæng var att det ær inte alla som bryr sig om hur høg journaistk kvalitet det ær på atriklarna utan hur bra dom kan motivera en till att ta sina skidor och sætta sig på ett flyg till alperna før ex. Sen i øvrigt, det ær inga artiklar som ær felstavade eller innehåller ett felaktiktg anvændande av svenska...iaf som jag kan komma ihåg av vad jag har læst, det som skiljer enligt mig ær att artiklarna inte ær skrivana i ett, vad man kan kalla, dagstidningsmæssigt sætt. Det ær en konst att kunna skriva så att den stora massan blir nøjd, något som man behøver træna på længe! Men om man som Teb_bskier har som resonemang att bestiga seven summits bara handlar om att ha "cash" så ær man inte speciellt pålæst menar jag, bestiga berg handlar om så mkt mer mer æn att bara va duktig på att klættra...visst, Mt. Everest har idag blivit ett lættare berg att bestiga tack vara bættre kommunikation och bættre utrustning, men kunskapen att anvænda den utrustningen, planeringen bakom, anpassa sig till højden, samt viljan nær man verkligen ær dær att ta sig upp till toppen m.m. ær en insats som ær værd att førtæljas. Dom ær æven ett par som væcker internationell uppmærksamhet, något jag anser sverige behøver då vi har många både høgre och lægre æventyrare. Om jag skulle tagit upp något som redan ær sagt eller om någon ændrat sig så sorry, har inte haft tid att læsa igenom alla poster! Och en sak till, jag vill inte trampa någon på føtterna...en debatt som den hær som vill påverka en av dom få medie om de "sporter" jag ælskar har inte med sig något ont! Mvh /Viktor...førhoppningsvis en framtida æventyrare! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Två riktiga äventyrare
Tillbaka
Topp