Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Två riktiga äventyrare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="WITMatrix" data-source="post: 221059" data-attributes="member: 49214"><p>Bæste herr Nilsson, du misstolkar mig nog en aning...klart att jag heller inte vill læsa artiklar som verkar skrivna av 5-åringar, men det antar jag att du førstår. Vad jag menar med dagstidningsmæssig ær att det blir skillnad på artiklar skrivna av fok som pluggat och sen kanske jobbat inom branchen i många år jæmtemot folk som skriver kanske då 6 artiklar om året, æven om dom har længre tid på sig. Man ær inprentad med så høg språklig kvalitet genom tidningar och TV att minsta variation kænns som en underutveckling, du førstår skæert mitt synsætt.</p><p>Vet inte om du har læst BRANT sedan starten? Før jag skulle våga sæga att man mærker stor skillnad på artiklarna från de førsta nummerna om man jæmfør med nu, det sker en utveckling hos skribenterna! </p><p>Jag skulle kunna hålla med om att det kan ske en høgre gallring av BRANT´s redaktion vad gæller artiklar før att få en høgre nivå. Men frågan ær hur mkt. det finns att vælja på?</p><p>Sen att inte mæta vinst bara i pengar kanske ær ett drømscenario men frågan ær hur mkt. tidning det blir utan "reda pengar", fast jag kanske misstolka dig dær?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="WITMatrix, post: 221059, member: 49214"] Bæste herr Nilsson, du misstolkar mig nog en aning...klart att jag heller inte vill læsa artiklar som verkar skrivna av 5-åringar, men det antar jag att du førstår. Vad jag menar med dagstidningsmæssig ær att det blir skillnad på artiklar skrivna av fok som pluggat och sen kanske jobbat inom branchen i många år jæmtemot folk som skriver kanske då 6 artiklar om året, æven om dom har længre tid på sig. Man ær inprentad med så høg språklig kvalitet genom tidningar och TV att minsta variation kænns som en underutveckling, du førstår skæert mitt synsætt. Vet inte om du har læst BRANT sedan starten? Før jag skulle våga sæga att man mærker stor skillnad på artiklarna från de førsta nummerna om man jæmfør med nu, det sker en utveckling hos skribenterna! Jag skulle kunna hålla med om att det kan ske en høgre gallring av BRANT´s redaktion vad gæller artiklar før att få en høgre nivå. Men frågan ær hur mkt. det finns att vælja på? Sen att inte mæta vinst bara i pengar kanske ær ett drømscenario men frågan ær hur mkt. tidning det blir utan "reda pengar", fast jag kanske misstolka dig dær? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Två riktiga äventyrare
Tillbaka
Topp