Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Två skidor för vintern? Bra kombo?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tmpolice" data-source="post: 1267474" data-attributes="member: 180636"><p>Ingen tävlingsåkare utan snarare livsnjutare med barn som så åker mycket i pist. Är ingen parkåkare utan vill njuta av åkningen. Det är kanske så jag ska se det dvs att morgonen med nypistat funkar även med ~90mm och de gör sig ännu bättre när det börjar bli uppkört?</p><p>Det är väl mitt andra alternativt dvs ett par skidor för allt och då tittar jag lite på:</p><p>Armada Declivity 92Ti</p><p>Elan Ripstick black 96</p><p>Rossignol Experience </p><p>Atomic maverick 95Ti</p><p>Fischer Ranger 96 (90)</p><p>Blizzard Rustler 9</p><p>Blizzard Brahma </p><p>Med flera</p><p></p><p>Salomon Stance 96 (90)</p><p>Följt av dessa:</p><p>Elan wingman 86 CTI</p><p>Fischer RC one 86GT</p><p></p><p>Kommer inte kunna testa för att hitta rätt så oavsett så blir det lite köpa grisen i säcken. </p><p></p><p>Letar nu för att det går att få tag skidor till bra priser om man nu inte måste har senaste layouten/trycket på dem (många har ju bara estetiska förändringar sedan förra året).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tmpolice, post: 1267474, member: 180636"] Ingen tävlingsåkare utan snarare livsnjutare med barn som så åker mycket i pist. Är ingen parkåkare utan vill njuta av åkningen. Det är kanske så jag ska se det dvs att morgonen med nypistat funkar även med ~90mm och de gör sig ännu bättre när det börjar bli uppkört? Det är väl mitt andra alternativt dvs ett par skidor för allt och då tittar jag lite på: Armada Declivity 92Ti Elan Ripstick black 96 Rossignol Experience Atomic maverick 95Ti Fischer Ranger 96 (90) Blizzard Rustler 9 Blizzard Brahma Med flera Salomon Stance 96 (90) Följt av dessa: Elan wingman 86 CTI Fischer RC one 86GT Kommer inte kunna testa för att hitta rätt så oavsett så blir det lite köpa grisen i säcken. Letar nu för att det går att få tag skidor till bra priser om man nu inte måste har senaste layouten/trycket på dem (många har ju bara estetiska förändringar sedan förra året). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Två skidor för vintern? Bra kombo?
Tillbaka
Topp