Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Två skidor för vintern? Bra kombo?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tmpolice" data-source="post: 1267475" data-attributes="member: 180636"><p>Det är mycket funderingar och överväger om jag exempelvis borde satsa på en bredd som Fischer RC one 86gt, Elan wingman 86 CTI, Deacon 84 eller om jag ska enbart ska lägga mig kring ~95 för den gör det allt som elan Ripstick 96 black, armada Declivity 92Ti, Atomic maverick 95Ti, Fischer Ranger 96? Jag började åka i förra året efter att ha varit borta från åkning i 10 år och då fick jag åka lånade skidor i form av:</p><p>Extrem skis</p><p>Project 90</p><p>Project 100</p><p>Fusion 95</p><p>Project 83</p><p></p><p>Insåg att jag verkligen vill ha nya skidor till i år men det är ju samtidigt inte gratis heller.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tmpolice, post: 1267475, member: 180636"] Det är mycket funderingar och överväger om jag exempelvis borde satsa på en bredd som Fischer RC one 86gt, Elan wingman 86 CTI, Deacon 84 eller om jag ska enbart ska lägga mig kring ~95 för den gör det allt som elan Ripstick 96 black, armada Declivity 92Ti, Atomic maverick 95Ti, Fischer Ranger 96? Jag började åka i förra året efter att ha varit borta från åkning i 10 år och då fick jag åka lånade skidor i form av: Extrem skis Project 90 Project 100 Fusion 95 Project 83 Insåg att jag verkligen vill ha nya skidor till i år men det är ju samtidigt inte gratis heller. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Två skidor för vintern? Bra kombo?
Tillbaka
Topp