Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Två veckor i Kanada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="VoelklG4" data-source="post: 352417" data-attributes="member: 75536"><p>Hmm...Verkar ganska intressant det också...Att få se så mycket av Bc på samma resa. Tror ändå för min del att det lutar åt samma plats i 2 veckor...(Fernie) Lite fler skiddagar är aldrig fel! Sedan "försvinner" det alltid någon eller några skiddagar har jag erfarenhet av. Sällan jag har åkt alla dagar på en resa. Man skadar sig, det regnar, tät dimma/moln, för mycket snö(Stängt pga lavinsprängningar), stängt pga stark vind osv. Optimist?! ;-) </p><p>Har iaf haft lite otur ibland. </p><p></p><p>Håller på o letar efter liftkortspriser i fernie. Hittar bara dagkortspriser. De borde väl ha som i alperna, veckokort eller flerveckorskort.. Man kanske bara tar o multiplicerar dagkortspriserna med antal dagar man vill åka?</p><p>Ska ta o klura lite till ändå tror jag...Lätt att bestämma sig!?;-)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="VoelklG4, post: 352417, member: 75536"] Hmm...Verkar ganska intressant det också...Att få se så mycket av Bc på samma resa. Tror ändå för min del att det lutar åt samma plats i 2 veckor...(Fernie) Lite fler skiddagar är aldrig fel! Sedan "försvinner" det alltid någon eller några skiddagar har jag erfarenhet av. Sällan jag har åkt alla dagar på en resa. Man skadar sig, det regnar, tät dimma/moln, för mycket snö(Stängt pga lavinsprängningar), stängt pga stark vind osv. Optimist?! ;-) Har iaf haft lite otur ibland. Håller på o letar efter liftkortspriser i fernie. Hittar bara dagkortspriser. De borde väl ha som i alperna, veckokort eller flerveckorskort.. Man kanske bara tar o multiplicerar dagkortspriserna med antal dagar man vill åka? Ska ta o klura lite till ändå tror jag...Lätt att bestämma sig!?;-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Två veckor i Kanada
Tillbaka
Topp