Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Två veckor i Kanada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LoBoMan" data-source="post: 353910" data-attributes="member: 16234"><p>Ballon: Jag resonerade lite som dig tidigare, jag var supernöjd men mina BC och tyckte att 90mm i midjan var gott nog för mig. Som tur är har jag goda vänner som tvingade mig att åka på fetare skidor och de hade rätt! Offpiståkningen blev roligare, går fan så mycket fortare och det är lättare att sätta landningarna om man skulle få för sig att droppa lite. </p><p></p><p>Om du har möjlighet prova ett par skidor som har ca 100mm i midjan, några tips från förra året:</p><p>Nordica Supercharger Enforcer</p><p>Fischer Watea (mina favoriter)</p><p>K2 Seth</p><p>Salomon Teneighty Gun (överraskade mig)</p><p></p><p>Till vintern ser jag verkligen fram mot att få prova</p><p>K2 Combs</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LoBoMan, post: 353910, member: 16234"] Ballon: Jag resonerade lite som dig tidigare, jag var supernöjd men mina BC och tyckte att 90mm i midjan var gott nog för mig. Som tur är har jag goda vänner som tvingade mig att åka på fetare skidor och de hade rätt! Offpiståkningen blev roligare, går fan så mycket fortare och det är lättare att sätta landningarna om man skulle få för sig att droppa lite. Om du har möjlighet prova ett par skidor som har ca 100mm i midjan, några tips från förra året: Nordica Supercharger Enforcer Fischer Watea (mina favoriter) K2 Seth Salomon Teneighty Gun (överraskade mig) Till vintern ser jag verkligen fram mot att få prova K2 Combs [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Två veckor i Kanada
Tillbaka
Topp