Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tvätta innersko till pjäxan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sydvastlund" data-source="post: 505737" data-attributes="member: 65658"><p>Hej alla glada åkare! </p><p>Någon som har något bra tips till hur jag ska få mina pjäxor fräscha igen?</p><p>kör med ett par Superchargerpjux från förra året. luddet/pälsen i innerskon drar åt sig fukt som om det vore toapapper. Luktar bra mycket mer (jävligt illa utan att överdriva) än några andra pjäxor jag haft tidigare. Hade varit skönt om problemen stannat där! lite lukt kan man leva med...</p><p></p><p>När jag går på hudar känns compeed snarare som en standard än en räddare i nöden, så vart det aldrig när pjäxorna var nya. spelar ingen roll om jag byter sockar varje dag, torkar pjäxorna med klossar eller lufttork, så fort de blir fuktiga igen jävlas de med mina fötter. Pjäxan är den bästa jag haft, men för att få bort problemen med skav har jag fått för mig att innerskon måste rengöras nån gång emellanåt. min fråga: Hur?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sydvastlund, post: 505737, member: 65658"] Hej alla glada åkare! Någon som har något bra tips till hur jag ska få mina pjäxor fräscha igen? kör med ett par Superchargerpjux från förra året. luddet/pälsen i innerskon drar åt sig fukt som om det vore toapapper. Luktar bra mycket mer (jävligt illa utan att överdriva) än några andra pjäxor jag haft tidigare. Hade varit skönt om problemen stannat där! lite lukt kan man leva med... När jag går på hudar känns compeed snarare som en standard än en räddare i nöden, så vart det aldrig när pjäxorna var nya. spelar ingen roll om jag byter sockar varje dag, torkar pjäxorna med klossar eller lufttork, så fort de blir fuktiga igen jävlas de med mina fötter. Pjäxan är den bästa jag haft, men för att få bort problemen med skav har jag fått för mig att innerskon måste rengöras nån gång emellanåt. min fråga: Hur? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tvätta innersko till pjäxan
Tillbaka
Topp