Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tvätta innerskor av neopren
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tobiasmelen" data-source="post: 143820"><p>Jag vet att det tidigare har frågats i forumet om att tvätta innerskorna och då har det tydligen varit lungt. Men jag är orolig att mina burton Imprint innerskor ska deformeras av varmt vatten. De är neopren versionen som ska gå att värmeomforma. Jag är lite orolig att varmt vatten har samma effekt och kommer göra innerskorna hårda och snea. </p><p>Frysen har jag provat och det funkar jättebra, ända tills skorna tinar igen då den härliga odören kommer tillbaka. Att ställa innerskorna på element för att torka går inte heller pga värmen (lite sent för det nu anyway). </p><p>Jag undrar om någon har försökt att tvätta innerskor av denna typ i maskin eller för hand och vad de har för erfaranheter av detta?</p><p></p><p>Tack på förhand</p><p></p><p>/tobias</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tobiasmelen, post: 143820"] Jag vet att det tidigare har frågats i forumet om att tvätta innerskorna och då har det tydligen varit lungt. Men jag är orolig att mina burton Imprint innerskor ska deformeras av varmt vatten. De är neopren versionen som ska gå att värmeomforma. Jag är lite orolig att varmt vatten har samma effekt och kommer göra innerskorna hårda och snea. Frysen har jag provat och det funkar jättebra, ända tills skorna tinar igen då den härliga odören kommer tillbaka. Att ställa innerskorna på element för att torka går inte heller pga värmen (lite sent för det nu anyway). Jag undrar om någon har försökt att tvätta innerskor av denna typ i maskin eller för hand och vad de har för erfaranheter av detta? Tack på förhand /tobias [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tvätta innerskor av neopren
Tillbaka
Topp