Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tvätta innerskorna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SalEtTI" data-source="post: 70464" data-attributes="member: 39483"><p>Jag hade ett par salomon pjäxor i 2 år utan att tvätta de.</p><p>När jag skulle guta om innerskon på intersport var de </p><p>tvugna att ställa ut de för de luktade så j*vligt när de var </p><p>uppvärmda. </p><p>lyft bara ut innerskon under sommaren så går det bra </p><p>utan att mögla. </p><p>vi var tvugna att spruta lukta gott medel i de innan vi </p><p>skulle sälja dem och tvätta dem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SalEtTI, post: 70464, member: 39483"] Jag hade ett par salomon pjäxor i 2 år utan att tvätta de. När jag skulle guta om innerskon på intersport var de tvugna att ställa ut de för de luktade så j*vligt när de var uppvärmda. lyft bara ut innerskon under sommaren så går det bra utan att mögla. vi var tvugna att spruta lukta gott medel i de innan vi skulle sälja dem och tvätta dem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tvätta innerskorna?
Tillbaka
Topp