Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tvist med Salomon - finns det något att göra?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrillelille" data-source="post: 1052552" data-attributes="member: 149275"><p>Tack för alla svar!</p><p></p><p>Jag har kollat runt och försökt hitta förra årets produktinfo om Foresight. Kan dock inte hitta det, kanske till och med så att jag har fel. Jag är dock 100% säker på att jag kollade upp det och tycker att det är jättemärkligt att de i år säger att den är hjälmkompatibel och att det lägligt nog inte stod så förra året.</p><p></p><p>Jag ska ta det med butiken igen. Som sagt, jag vill inte blåsa nån, jag vill bara att de ska möta mig i mitt problem istället för att knuffa runt mig till olika personer, företag och avdelningar, framförallt när jag är en kund som lagt nära 20,000kr på deras produkter de senaste året. Hade jag köpt jackan i år så hade de ju omöjligt kunna bestrida detta, men nu är det bara ord mot ord och där vet jag inte vad jag kan göra.</p><p></p><p>Aja, får se hur det går, som sagt, tack för all input, både för och emot!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrillelille, post: 1052552, member: 149275"] Tack för alla svar! Jag har kollat runt och försökt hitta förra årets produktinfo om Foresight. Kan dock inte hitta det, kanske till och med så att jag har fel. Jag är dock 100% säker på att jag kollade upp det och tycker att det är jättemärkligt att de i år säger att den är hjälmkompatibel och att det lägligt nog inte stod så förra året. Jag ska ta det med butiken igen. Som sagt, jag vill inte blåsa nån, jag vill bara att de ska möta mig i mitt problem istället för att knuffa runt mig till olika personer, företag och avdelningar, framförallt när jag är en kund som lagt nära 20,000kr på deras produkter de senaste året. Hade jag köpt jackan i år så hade de ju omöjligt kunna bestrida detta, men nu är det bara ord mot ord och där vet jag inte vad jag kan göra. Aja, får se hur det går, som sagt, tack för all input, både för och emot! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tvist med Salomon - finns det något att göra?
Tillbaka
Topp