Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twin tip!?!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ollefjall" data-source="post: 74209" data-attributes="member: 38190"><p>HAHA, shit. Antzz du har fått värsta coolingen på nacken, J-DAWG. Va har han för storlek på kläderna tror du. XXXXXXL och dom största brillorna antar jag. Han lärde sig säkert safety grab för 2 veckor sedan och sen köpte han dom skidorna han trodde var bäst o hoppa med, p3. Killen har visserligen fel. P3 är enligt många den bästa twintipen i år. Den breda och relativt mjuka noosen gör att skidan är följsam i puder till och med bättre en teneighty enligt en säljare jag talat med som sålde båda modellerna! J-DAWG antar jag inte är den bästa puder åkeren heller! (vart var pudret någonstans? Romme alpins snökanons puder kanske!?)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ollefjall, post: 74209, member: 38190"] HAHA, shit. Antzz du har fått värsta coolingen på nacken, J-DAWG. Va har han för storlek på kläderna tror du. XXXXXXL och dom största brillorna antar jag. Han lärde sig säkert safety grab för 2 veckor sedan och sen köpte han dom skidorna han trodde var bäst o hoppa med, p3. Killen har visserligen fel. P3 är enligt många den bästa twintipen i år. Den breda och relativt mjuka noosen gör att skidan är följsam i puder till och med bättre en teneighty enligt en säljare jag talat med som sålde båda modellerna! J-DAWG antar jag inte är den bästa puder åkeren heller! (vart var pudret någonstans? Romme alpins snökanons puder kanske!?) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twin tip!?!?
Tillbaka
Topp