Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
twinipp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rodney" data-source="post: 65608" data-attributes="member: 33209"><p>Jag har ett par extrem. eller dom står på intersport nu för att dom har sprukigt i spetsarna efter lite halvhårt åkande, leverantören vill inte skicka nya skidor för han har bara ett par kvar hemma o dom är byggda på samma sätt som mina, stålkanten går inte runt hela spetsen, det är det som gör att dom går sönder, så han sa att jag skulle ta ett par andra skidor i butiken så skulle dom betala. bra service <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>jag hade den nya modellen med metallic lack o dom höll inte, kompisen har reklamerat 2 par av den gamla modellen.</p><p></p><p>det är grymma lagg att åka på hur sköna som helst, funkar till allt, dom är jävligt snygga, mina va inte svarta på undersidan utan rosa / blå med ectrem stort under hela skidan + att dom inte är fula på ovan sidan heller <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>men som sagt, dom är nog inte att rekomendera om du har tänkt att hoppa för det håller dom inte för, men dom pallar nog med all annan åkning.</p><p></p><p>lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rodney, post: 65608, member: 33209"] Jag har ett par extrem. eller dom står på intersport nu för att dom har sprukigt i spetsarna efter lite halvhårt åkande, leverantören vill inte skicka nya skidor för han har bara ett par kvar hemma o dom är byggda på samma sätt som mina, stålkanten går inte runt hela spetsen, det är det som gör att dom går sönder, så han sa att jag skulle ta ett par andra skidor i butiken så skulle dom betala. bra service :) jag hade den nya modellen med metallic lack o dom höll inte, kompisen har reklamerat 2 par av den gamla modellen. det är grymma lagg att åka på hur sköna som helst, funkar till allt, dom är jävligt snygga, mina va inte svarta på undersidan utan rosa / blå med ectrem stort under hela skidan + att dom inte är fula på ovan sidan heller ;) men som sagt, dom är nog inte att rekomendera om du har tänkt att hoppa för det håller dom inte för, men dom pallar nog med all annan åkning. lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
twinipp
Tillbaka
Topp