Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
twinipp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ExtremHacke" data-source="post: 65609" data-attributes="member: 28576"><p>Vill rätta Rodney lite.</p><p>Problemet är att stålkanten går runt hela tipen,det är därför det blir vibrationer,och kanterna lossnar vid landningar med bakvikt.</p><p>Vi har byggt några som saknar nosbit i tipen och som vi fimpat stålkanterna på precis där dom lämnar åkytan.</p><p>Dom har varit på test i lite drygt 1 år nu och håller fortfarande ihop.</p><p>Lek och hoppskidor har de flesta tillverkare svårt att få att hålla ihop,kolla bara in K2 som numera kör med sjyssta nitar i tipen.</p><p>m.v.h:Håkan/Extrem</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ExtremHacke, post: 65609, member: 28576"] Vill rätta Rodney lite. Problemet är att stålkanten går runt hela tipen,det är därför det blir vibrationer,och kanterna lossnar vid landningar med bakvikt. Vi har byggt några som saknar nosbit i tipen och som vi fimpat stålkanterna på precis där dom lämnar åkytan. Dom har varit på test i lite drygt 1 år nu och håller fortfarande ihop. Lek och hoppskidor har de flesta tillverkare svårt att få att hålla ihop,kolla bara in K2 som numera kör med sjyssta nitar i tipen. m.v.h:Håkan/Extrem [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
twinipp
Tillbaka
Topp