Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
twinipp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rodney" data-source="post: 65610" data-attributes="member: 33209"><p>hej. jo det va så jag menade, stålkanten går runt hela spetsen men den är delad så det är en liten bit längst upp på spetsen <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>måste passa på att säga att det va riktigt bra service från Extrems sida som lät mig ta en annan skida från intersport i Norrköping. tack till intersport oxå för den snabba servicen, tog 1 dag så hade jag mina nya skidor hemma...</p><p></p><p>ExtremHacke --> när kommer dom nya skidorna till butikerna ?</p><p>jag ska lätt köpa ett par.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rodney, post: 65610, member: 33209"] hej. jo det va så jag menade, stålkanten går runt hela spetsen men den är delad så det är en liten bit längst upp på spetsen :) måste passa på att säga att det va riktigt bra service från Extrems sida som lät mig ta en annan skida från intersport i Norrköping. tack till intersport oxå för den snabba servicen, tog 1 dag så hade jag mina nya skidor hemma... ExtremHacke --> när kommer dom nya skidorna till butikerna ? jag ska lätt köpa ett par. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
twinipp
Tillbaka
Topp